Internetines reklamos formos

Baneriai UAB "Infero"Baneris jau seniai peržengė tradicinį 468×60 pikselių dydį. Atlikta daugybė tyrimų, įrodančių, kad kuo didesnis banerio plotas, tuo didesnį poveikį jis turi prekės ženklo reklamai. Å iuolaikinėmis Flash technologijomis sukurti SkyScraper, Billboard ir kitų formatų baneriai leidžia reklamos užsakovams sukurti papildomą turinį ir interaktyvumą neperžengiant standartinių banerio rėmų.

Floating Ad (Animuota užsklanda) Floating Ad – reklama, kuri laisvai skraido virÅ¡ peržiÅ«rimo puslapio pagal parengtą scenarijų. Yra galimybė nustatyti, kad reklamuojamas objektas, praėjus tam tikram laiko tarpui, “nusileistų” ant banerio arba “paliktų” tinklapį. Animuota užsklanda – lankstus reklamos formatas, leidžiantis sukurti bet kokį efektą kompiuterio ekrane. Tai viena iÅ¡ efektyviausių reklamos priemonių, didinančių prekės ženklo žinomumą ir generuojančių didelį skaičių kreipinių į reklamos užsakovo tinklapį.

Pop Under Langai, kurie atsidaro po naršykle. Internautui užėjus į jo mėgstamą tinklapį, jam nepastebint atskirame lange užsikrauna gana didelio formato reklama. Uždarius naršyklės langą – reklama atsiranda tiesiai prieš akis. Didelis leidžiamas failo svoris (iki 50 kB) suteikia dideles galimybes kūrybiniams sprendimams. Ši reklamos forma gali būti panaudota apklausoms atlikti, registruoti akcijų dalyvius, surinkti anketinius duomenis, integruoti interaktyvius žaidimus ir pan.

Pop Up Viena iš labiausiai erzinančių reklamos formų, todėl ją demonstruojant visada naudojamas parodymų dažnio ribojimas. Tinkamoje vietoje ir kūrybiškai panaudojus – gali duoti puikių rezultatų. Ypač tinka reklamos kampanijoms, kurių tikslas – kuo didesnis lankytojų srautas užsakovo tinklapyje.

Brand Mark PanaÅ¡us į pop-up langą, bet jam suteikta individuali reklamuojamo daikto ar prekės ženklo forma. Å i reklamos forma turi pop-up funkcionalumą ir leidžia flash technologijų pagalba sujungti neribotas kÅ«rybos galimybes su vartotojo interaktyvumu. Brandmark’ai turi turėti sumažinimo/padidinimo ir iÅ¡jungimo mygtukus, jie gali bÅ«ti perkeliami iÅ¡ vienos tinklapio vietos į kitą. Å i reklamos forma ypatingai efektyvi norint atkreipti vartotojo dėmesį į reklamuojamą produktą.

Kiti pavyzdžiai Reklamos galimybės internete beribės: garsas, vaizdas – viskas gali būti panaudota siekiant kuo efektyvesnio poveikio kuriant Jūsų prekės ženklą. Televizinės kokybės reklama ant darbo stalo, tiesiai prieš vartotojo akis. Paprastai tai vadinama